3 971 960 deklarationer är uppdaterade - Lönekolla vem du vill
Är detta ditt företag?
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Genom att utnyttja möjligheten att lägga in företagsinformation här kan du nå nya kunder.
Ansvariga personer
2024-05-15
Uppgifter enligt Bolagsverket.
Befattningshavare | 1 st
Namn | Roll | Lön |
---|---|---|
Lön Kolla lön direkt |
VD | Kolla lön direkt |
Styrelse | 3 st
Namn | Roll | Lön |
---|---|---|
Lön Kolla lön direkt |
Styrelseledamot | Kolla lön direkt |
Lön Kolla lön direkt |
Styrelsesuppleant | Kolla lön direkt |
Lön Kolla lön direkt |
Styrelsesuppleant | Kolla lön direkt |
Revisor
Uppgifter om Revisor saknas
Verklig huvudman
Namn | Kontrollerar Kontroll motsvarar det som hos Bolagsverket heter omfattning av kontroll | Lön |
---|---|---|
Lön Kolla lön direkt |
100% | Kolla lön direkt |
Styrelsens könsfördelning
Sveriges styrelsers könsfördelning
Ekonomi
2024-05-15
Resultat- och balansräkning
Antal anställda
Resultat- och balansräkning (KSEK)
Resultaträkning 2023
Balansräkning 2023
Nyckeltal 2023
Företagsuppgifter
2024-05-15
Juridisk Person
Registrering
Skatteuppgifter
Svensk näringsgrensindelning SNI
70220 - Konsultverksamhet avseende företags organisation
Verksamhetsbeskrivning
Bolaget ska: - bedriva konsultverksamhet inom området redovisning, verksamhetsstyrning och företagsledning - erbjuda företag och organisationer kvalificerade tjänster inom Interim Management och bemanning - hålla föredrag samt anordna utbildnings- och kursverksamhet inom området ekonomi och företagsledning - skriva och publicera artiklar samt producera och ge ut böcker inom ovanstående områden - bedriva värdepappershandel samt handel och förvaltning av fast egendom samt idka därmed förenlig verksamhet.
Firmateckning
Firman tecknas av styrelsen
Arbetsställen och koncernstruktur
På Bolagsfakta.se presenteras dessa uppgifter gratis utan inloggning.
Gå till Bolagsfakta.seKarta & vägbeskrivning till Kvarnhjulsvägen, 3
Registrerat på adressen
2024-05-15
134 41 Gustavsberg
Mer om PeLiCon - Project & Interim Management AB
2024-05-15
Totalt har PeLiCon - Project & Interim Management AB betalat in 767 KSEK i skatt de senaste fem åren vilket ger plats 255 av 3 778 aktiebolag i kommunen och plats 75 527 av Sveriges 748 110 aktiebolag.
PeLiCon - Project & Interim Management AB har en tillväxt på 7,9 % jämfört med föregående år. Vinstmarginalen för PeLiCon - Project & Interim Management AB ligger på 32,0 % och placerar bolaget på plats 119 736 i Sverige av 748 110 aktiebolag och i kommunen på plats 589 av 3 778 aktiebolag. Det är 7,9 % av aktiebolagen i Värmdö kommun som har högre vinst per anställd än PeLiCon - Project & Interim Management AB, motsvarande siffra för Sverige är 10,1 %.
7,8 % av företagen i Sverige har samma huvudbranschkod 70220 som PeLiCon - Project & Interim Management AB och motsvarande procentsats för kommunen är 11,0 %. PeLiCon - Project & Interim Management AB ligger på plats 4147 i sin huvudbransch Konsultverksamhet avseende företags organisation sett till omsättning per anställd (2 239 KSEK) och plats 9 100 sett till resultat före finansiella poster och skatt bland aktiebolagen i Sverige.
Läs mer om intressant företagsstatistik i Värmdö kommun.
Informationen kommer från myndigheter, privata aktörer och egna insamlingar från Ratsit. Läs mer om datan här.