3 971 960 deklarationer är uppdaterade - Lönekolla vem du vill

3 971 960 deklarationer är uppdaterade - Lönekolla vem du vill

Är detta ditt företag?

Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Genom att utnyttja möjligheten att lägga in företagsinformation här kan du nå nya kunder.

Skaffa företagspresentation till ditt företag

Ansvariga personer

Senast uppdaterad
2024-04-20

Uppgifter enligt Bolagsverket.

Befattningshavare

Uppgifter om Befattningshavare saknas

Styrelse | 2 st

Namn Roll Lön
Per Jonas Larsson (62) Roll Styrelseledamot
Lön Kolla lön direkt
Styrelseledamot Kolla lön direkt
Johanna Klara Elisabet Larsson (27) Roll Styrelsesuppleant
Lön Kolla lön direkt
Styrelsesuppleant Kolla lön direkt

Revisor | 1 st

Namn Roll Lön
Bo Anders Christer Ericsson (61) Roll Revisor
Lön Kolla lön direkt
Revisor Kolla lön direkt

Verklig huvudman

Namn Kontrollerar Kontroll motsvarar det som hos Bolagsverket heter omfattning av kontroll Lön
Per Jonas Larsson (62) Kontrollerar Kontroll motsvarar det som hos Bolagsverket heter omfattning av kontroll 100%
Lön Kolla lön direkt
100% Kolla lön direkt

Styrelsens könsfördelning

Sveriges styrelsers könsfördelning

Ekonomi

Senast uppdaterad
2024-04-20

Resultat- och balansräkning

Antal anställda

Resultat- och balansräkning (KSEK)

Resultaträkning 2022

Omsättning
55 271
Rörelseresultat
5 807
Resultat efter finansnetto
5 801
Årets resultat
3 419

Balansräkning 2022

Periodens längd
12
Omsättningstillgångar
23 660
Anläggningstillgångar
155
Aktiekapital
100
Eget kapital
4 269
Obeskattade reserver
2 009
Långfristiga skulder
0
Kortfristiga skulder
17 536
Balansomslutning
23 814

Nyckeltal 2022

Kassalikviditet (%)
126,8
Soliditet (%)
24,5
Vinstmarginal (%)
10,5
Omsättningsförändring (%)
35,9
Omsättning per anställd
13 818
Genomsnittlig lön
0
Antal anställda
4 st

Företagsuppgifter

Senast uppdaterad
2024-04-20

Juridisk Person

Organisationsnummer:
556901-2007
Firmanamn:
Ergonomic Office EO AB
Bolagsform:
Aktiebolag
Säte:
Stockholm, Stockholms län
Status:
Aktiv

Registrering

Bolaget bildat:
2012-07-03
Bolaget registrerat:
2012-08-20
Registreringsdatum:
2012-08-20
Bolagsordning:
2012-07-03

Skatteuppgifter

Arbetsgivare:
Registrerad som arbetsgivare
F-skatt:
Registrerad för F-skatt
Moms:
Aktiv i momsregistret

Svensk näringsgrensindelning SNI

46470 - Partihandel med möbler, mattor och belysningsartiklar

Verksamhetsbeskrivning

Föremålet för bolagets verksamhet är marknadsföring och försäljning av möbler och utföra konsultationer i inredningsfrågor och därmed förenlig verksamhet.

Firmateckning

Firman tecknas av styrelsen

Arbetsställen och koncernstruktur

Bolagsfakta.se presenteras dessa uppgifter gratis utan inloggning.

Gå till Bolagsfakta.se

Karta & vägbeskrivning till Rosenlundsgatan 40

Latitud: 59.31401   |   Longitud: 18.0569

Registrerat på adressen

Senast uppdaterad
2024-04-20

Rosenlundsgatan 40
118 53 Stockholm

Mer om Ergonomic Office EO AB

Senast uppdaterad
2024-04-20

Totalt har Ergonomic Office EO AB betalat in 2 707 KSEK i skatt de senaste fem åren vilket ger plats 7 222 av 161 705 aktiebolag i kommunen och plats 24 985 av Sveriges 746 558 aktiebolag.

Ergonomic Office EO AB har en tillväxt på 35,9 % jämfört med föregående år. Vinstmarginalen för Ergonomic Office EO AB ligger på 10,5 % och placerar bolaget på plats 228 068 i Sverige av 746 558 aktiebolag och i kommunen på plats 45 683 av 161 705 aktiebolag. Det är 9,5 % av aktiebolagen i Stockholms kommun som har högre vinst per anställd än Ergonomic Office EO AB, motsvarande siffra för Sverige är 7,1 %.

0,1 % av företagen i Sverige har samma huvudbranschkod 46470 som Ergonomic Office EO AB och motsvarande procentsats för kommunen är 0,1 %. Ergonomic Office EO AB ligger på plats 16 i sin huvudbransch Partihandel med möbler, mattor och belysningsartiklar sett till omsättning per anställd (13 818 KSEK) och plats 27 sett till resultat före finansiella poster och skatt bland aktiebolagen i Sverige.

Läs mer om intressant företagsstatistik i Stockholms kommun.

Informationen kommer från myndigheter, privata aktörer och egna insamlingar från Ratsit. Läs mer om datan här.