Organisationsnummer

559055-3300

Telefonnummer

Hittar inga uppgifter

Adress:

c/o Headoffice
Grev Turegatan 3
114 46 Stockholm

Info

Det är 73,9 % av aktiebolagen i Stockholms kommun som har högre vinst per anställd än INTRASENZE Pay AB, motsvarande siffra för Sverige är 69,4 %. Läs mer...

Anmärkningskontroll

Få koll på din affärspartner och se om de tidigare skött sina betalningar.

Kreditupplysning

Rating, limit, ansökningar, anmärkningar, skuldsaldo, utmätning.

Årsredovisning

Vinstutdelning, resultaträkning, balansräkning, revisions & förvaltningsberättelse.

Registreringsbevis

Namn, org.nr, verksamhet, adress, styrelse, reg.datum, aktieantal & kapital.

Bolagsordning

Uppbyggnad, namn, säte, verksamhet, aktieantal och kapital, styrelseinfo m.m.

Företagsuppgifter

2019-04-23
Juridisk person
Organisationsnummer 559055-3300
559055-3300
Firmanamn INTRASENZE Pay AB
INTRASENZE Pay AB
Bolagsform Aktiebolag
Aktiebolag
Status Aktiv
Aktiv
 
Säte
C/O-adress Headoffice
Headoffice
Gatuadress Grev Turegatan 3
Grev Turegatan 3
Postadress 114 46 Stockholm
114 46 Stockholm
 
Registrering
Bolaget bildat 2016-03-02
Bolaget registrerat 2016-03-15
Registreringsdatum 2016-08-30
Bolagsordning 2016-06-02
 
Skatteuppgifter
Arbetsgivare Ej registrerad som arbetsgivare
Ej registrerad som arbetsgivare
F-skatt Registrerad för F-skatt
Registrerad för F-skatt
Moms Aktiv i momsregistret
Aktiv i momsregistret
 
Svensk näringsgrensindelning SNI
47914 - Postorderhandel och detaljhandel på Internet med datorer och annan elektronisk utrustning
47914 - Postorderhandel och detaljhandel på Internet med datorer och annan elektronisk utrustning
 
Verksamhetsbeskrivning
Bolaget skall bedriva kapitalförvalting och värdepappershandel som inte kräver tillstånd av Finansinspektionen smat därmed förenlig verksamhet.
 
Firmateckning
Firman tecknas av styrelsen Firman tecknas ensam av Fahlström, Tony Richard Åke Styrelsen ska bestå av 3 styrelseledamöter och 0 styrelsesuppleanter.
 

Grev Turegatan 3

Registrerat på adressen

Grev Turegatan 3
114 46 Stockholm

Ansvariga

Vad tjänar styrelsen?

Genom Lönekollen kan du, helt anonymt, se lön, inkomst och anmärkningar. Klicka på personen du är intresserad av och köp Lönekollen.

Ekonomi

Översikt senaste bokslutet 2017

Omsättning
0 KSEK
Resultat
-2 KSEK
Vinstmarginal
-
Omsättningsförändring
-
Antal anställda
st

Resultat- och balansräkning (KSEK)

Resultaträkning 2017   2016  
Omsättning 0   0  
Rörelseresultat -2   0  
Res. efter finansnettoResultat efter finansnetto -2   0  
Årets resultat -2   0  
 
Balansräkning 2017   2016  
Periodens längd 12 mån  10 mån 
Omsättningstillgångar 48   50  
Anläggningstillgångar 0   0  
Aktiekapital 50   50  
Eget kapital 48   50  
Obeskattade reserver 0   0  
Långfristiga skulder 0   0  
Kortfristiga skulder 0   0  
Balansomslutning 48   50  
 
Nyckeltal 2017   2016  
Kassalikviditet (%)    
Soliditet (%) 100,0   100,0  
Vinstmarginal (%)    
Oms. förändring (%)Omsättningsförändring (%)    
Oms. per anställdOmsättning per anställd    
Genomsnittlig lön    
Antal anställda st  st 
 

Mer om INTRASENZE Pay AB

Senaste bokslut 2017

Antal anställda
Könsfördelning styrelse
100,0 % män (2), 0,0 % kvinnor (0)
Omsättning
0 KSEK
Rörelseresultat
-2 KSEK
Inbetald skatt
0 KSEK
Inbetald skatt 2 år
0 KSEK

Totalt har INTRASENZE Pay AB betalat in 0 KSEK i skatt de senaste fem åren vilket ger plats 89 443 av 104 780 aktiebolag i kommunen och plats 389 919 av Sveriges 547 428 aktiebolag.

Det är 73,9 % av aktiebolagen i Stockholms kommun som har högre vinst per anställd än INTRASENZE Pay AB, motsvarande siffra för Sverige är 69,4 %.

0,0 % av företagen i Sverige har samma huvudbranschkod 47914 som INTRASENZE Pay AB och motsvarande procentsats för kommunen är 0,0 %. INTRASENZE Pay AB ligger på plats 162 i sin huvudbransch Postorderhandel och detaljhandel på Internet med datorer och annan elektronisk utrustning sett till omsättning per anställd och plats 110 sett till resultat före finansiella poster och skatt bland aktiebolagen i Sverige.

Läs mer om intressant företagsstatistik i Stockholms kommun.