3 971 960 deklarationer är uppdaterade - Lönekolla vem du vill
Är detta ditt företag?
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Genom att utnyttja möjligheten att lägga in företagsinformation här kan du nå nya kunder.
Ansvariga personer
2024-04-27
Uppgifter enligt Bolagsverket.
Befattningshavare
Uppgifter om Befattningshavare saknas
Styrelse | 2 st
Namn | Roll | Lön |
---|---|---|
Lön Kolla lön direkt |
Styrelseledamot | Kolla lön direkt |
Lön Kolla lön direkt |
Styrelsesuppleant | Kolla lön direkt |
Revisor
Uppgifter om Revisor saknas
Verklig huvudman
Namn | Kontrollerar Kontroll motsvarar det som hos Bolagsverket heter omfattning av kontroll | Lön |
---|---|---|
Lön Kolla lön direkt |
50-75% | Kolla lön direkt |
Lön Kolla lön direkt |
50-75% | Kolla lön direkt |
Styrelsens könsfördelning
Sveriges styrelsers könsfördelning
Ekonomi
2024-04-27
Resultat- och balansräkning
Antal anställda
Resultat- och balansräkning (KSEK)
Resultaträkning 2023
Balansräkning 2023
Nyckeltal 2023
Företagsuppgifter
2024-04-27
Juridisk Person
Registrering
Skatteuppgifter
Svensk näringsgrensindelning SNI
78200 - Personaluthyrning
46510 - Partihandel med datorer och kringutrustning samt programvara
66190 - Andra stödtjänster till finansiella tjänster utom försäkring och pensionsfondsverksamhet
Verksamhetsbeskrivning
Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva konsultuthyrning inom områdena systemutveckling, projekt- och testledning, marknadsföring, reklam, media, PR, HR, management. Bolaget skall också bedriva försäljning av hårdvara och mjukvara. Vidare skall bolaget bedriva förvaltning av värdepapper, äga och förvalta aktier och andelar. Vidare skall bolaget idka handel med vin dvs inköp, lagring och försäljning arrangemang av vinprovning och vinresor och därmed förenlig verksamhet.
Firmateckning
Firman tecknas av styrelsen
Arbetsställen och koncernstruktur
På Bolagsfakta.se presenteras dessa uppgifter gratis utan inloggning.
Gå till Bolagsfakta.seKarta & vägbeskrivning till Lokegränd 4
Registrerat på adressen
2024-04-27
132 35 Saltsjö-Boo
Mer om Ramp Up Consulting AB
2024-04-27
Totalt har Ramp Up Consulting AB betalat in 473 KSEK i skatt de senaste fem åren vilket ger plats 25 801 av 161 810 aktiebolag i kommunen och plats 111 337 av Sveriges 747 204 aktiebolag.
Ramp Up Consulting AB har en tillväxt på 4,5 % jämfört med föregående år. Vinstmarginalen för Ramp Up Consulting AB ligger på 40,3 % och placerar bolaget på plats 95 995 i Sverige av 747 204 aktiebolag och i kommunen på plats 21 416 av 161 810 aktiebolag. Det är 12,8 % av aktiebolagen i Stockholms kommun som har högre vinst per anställd än Ramp Up Consulting AB, motsvarande siffra för Sverige är 10,3 %.
0,6 % av företagen i Sverige har samma huvudbranschkod 78200 som Ramp Up Consulting AB och motsvarande procentsats för kommunen är 0,6 %. Ramp Up Consulting AB ligger på plats 462 i sin huvudbransch Personaluthyrning sett till omsättning per anställd (1 669 KSEK) och plats 725 sett till resultat före finansiella poster och skatt bland aktiebolagen i Sverige.
Läs mer om intressant företagsstatistik i Stockholms kommun.
Informationen kommer från myndigheter, privata aktörer och egna insamlingar från Ratsit. Läs mer om datan här.